Методичний вісник вихователя

План спільної роботи дошкільного підрозділу і початкової ланки

План спільної роботи дошкільного підрозділу і початкової ланки ШНВК: ЗОШ І-ІІІ ст. №6 – ДНЗ в рамках впровадження концепції "Нова ...
Читати далi

Соціально-моральне виховання дошкільників

Соціально-моральний розвиток дітей дошкільного віку Однією з найважливіших складових процесу розвитку дітей є процес соціалізації особистості, під час якої на ...
Читати далi

Хто може забирати дитину із дитячого садочка?

Хто може забирати дитину із дитячого садочка? Права батьків щодо виховання дитини визначено у статті 151 Сімейного кодексу України. Відповідно до ...
Читати далi

Національно-патріотичне виховання дошкільника

Завдання патріотичного виховання: · Формування любові до рідного краю (причетності до рідного дому, сім’ї, дитячого садка, міста) · Почуття власної ...
Читати далi

Основні напрями патріотичного виховання

Основні напрями патріотичного виховання Основними напрямами патріотичного виховання є: — формування уявлень про сім’ю, родину, рід і родовід; — краєзнавство; ...
Читати далi

Методичні рекомендації щодо організації трудової діяльності дітей старшої групи

Діти вже акуратно одягаються і роздягаються в певному порядку, самостійно стежать за порядком у своєму одязі, мають завжди акуратний вигляд, ...
Читати далi

Методика навчання дітей читанню М. Зайцева

Автор – М.Зайцев. Суть технології. Російський психолог Микола Олександрович Зайцев розробив унікальну методику навчання читанню і лічби на основі оригінальних ...
Читати далi

Педагогіка Амонашвілі

Автор – Ш.Амонашвілі Суть технології. Система виховання та навчання за Ш.Амонашвілі – це «педагогіка цілісного життя дітей та дорослих», яка ...
Читати далi

Використання інноваційних технологій в роботі дошкільниками

У побудові дидактичної моделі педагогічної роботи важливо опиратися на наявні у дітей знання, а не нав’язувані їм готової інформації згідно ...
Читати далi

Педагогічна скриня

Часто-густо ми педагоги, у „педагогічній скрині» зберігаємо найрізноманітніші речі — старі та нові, звичні і неочікувані, які при певних обставинах ...
Читати далi

Якими моральними якостями повинен володіти справжній педагог?

Шановні колеги! Якими моральними якостями повинен володіти справжній педагог? 1. Життєва позиція: визначеність поглядів на життя та його сенс, усвідомлене ...
Читати далi

Методи і форми роботи з патріотичного виховання

Екскурсії вулицями рідного міста, до історичних пам’яток, визначних місць · Розповіді вихователя · Бесіди з цікавими людьми · Екскурсії · ...
Читати далi

Напрямки роботи з батьками з питать патріотичного виховання

Ознайомлення батьків з роботою дошкільного навчального закладу з питань патріотичного виховання. · Залучення батьків до співпраці та стимулювання їхньої активної ...
Читати далi

Виховання почуття любові до рідного міста

Сучасна педагогічна система одним з найважливіших засобів виховання повноцінної особистості вважає національне виховання. Формування у дошкільників любові до рідної країни ...
Читати далi

Теоретичні основи інноваційної діяльності в ДНЗ

Нововведення, або інновації, характерні для будь-якої професійної діяльності людини і тому природно стають предметом вивчення, аналізу та впровадження. Інновації самі ...
Читати далi

Критерії педагогічних інновацій

Формування інноваційної спрямованості передбачає використання певних критеріїв, що дозволяють судити про ефективність того чи іншого нововведення. Беручи до уваги наявний ...
Читати далi

Спадщина В.Сухомлинського.

Автор – В.Сухомлинський. Суть технології. Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів ...
Читати далi

Педагогіка М. Монтессорі

“Будинок вільної дитини” Автор – Монтессорі М. Суть технології. Створення предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати свої природні ...
Читати далi

Вальдорфська педагогіка

“Вальдорфський дитячий садок” Автор – Штайнер Р. Суть технології. Стрижнем педагогіки є принципи індивідуального підходу, свободи у вихованні, питання режиму ...
Читати далi

Система освіти “Довкілля”

Автор – Ільченко В. Суть технології. Система освіти “Довкілля” формує цілісну свідомість людини, яка здатна брати відповідальність за своє майбутнє ...
Читати далi

“Мовленнєве зростання дошкільника”

Діагностична методика Т.О. Піроженко Автор – Піроженко Т.О. Суть технології. Пропоновані параметри мовленнєвого становлення дошкільника представлені з позицій комунікативного підходу ...
Читати далi

Технологія фізичного виховання дітей М.Єфименка

Автор – Єфименко М. Суть технології. Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма фізичної активності дітей – горизонтальний пластичний ...
Читати далi

Технологія розвитку творчої особистості Г.Альтшуллера

Теорія розв,язання винахідницьких завдань Автор – Альтшуллер Г. Суть технології. Основне завдання – навчати дитину розв’язувати проблеми різного рівня складності ...
Читати далi

Методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям

Автор – Ткаченко Т. Суть технології. За цією методикою для роботи використовується аркуш картону 45х30 см, поділений на шість квадратів ...
Читати далi

Методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям

Автор – Ткаченко Т. Суть технології. За цією методикою для роботи використовується аркуш картону 45х30 см, поділений на шість квадратів ...
Читати далi

Методика використання схем-моделей у лексично — граматичній роботі

Автор – Крутій К. Суть технології. Розвиток у дітей словесно-логічного мислення, формування у них уміння користуватися основними логічними прийомами і ...
Читати далi

Особливості розвитку дитини засобами взаємодії різних видів мистецтв

Суть технології. Ця технологія залучає дитину до творчого пошуку, розвиває її здібності, творчий потенціал. Поліхудожній розвиток дітей дошкільного віку в ...
Читати далi

Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання

Автор – Шульга Л. Суть технології. Діти зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним у процесі спостереження, розгляду картин, ...
Читати далi

Спадщига В. Сухомлинського

Автор – В.Сухомлинський. Суть технології. Основоположною у науково-теоретичних працях і практичному досвіді В.Сухомлинського є його філософсько-педагогічна система ідей та поглядів ...
Читати далi

Методичні рекомендації щодо організації трудової діяльності дітей молодшої групи

Щоб діти швидше навчилися одягатися в певній послідовності (колготки, штани, взуття, кофта, шапка, пальто), у роздягальню їх можна впускати по ...
Читати далi

Спадщина Софії Русової

“Український дитячий садок” Автор – Русова С. Суть технології. Вченою обґрунтовано умови гармонійного виховання у ДНЗ: виховання повинно бути індивідуальним, ...
Читати далi

Технологія фізичного виховання дітей М.Єфименка

(“Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей”). Автор – Єфименко М. Суть технології. Проведення фізкультурних занять у формі ігрових дійств. Форма ...
Читати далi

Технологія розвитку творчої особистості Г.Альтшуллера.

Теорія розв язання винахідницьких завдань. Автор – Альтшуллер Г. Суть технології. Основне завдання – навчати дитину розв’язувати проблеми різного рівня ...
Читати далi

Методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям.

Автор – Ткаченко Т. Суть технології. За цією методикою для роботи використовується аркуш картону 45х30 см, поділений на шість квадратів ...
Читати далi

Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання.

Автор – Шульга Л. Суть технології. Діти зображають навколишнє тільки після емоційних зустрічей з ним у процесі спостереження, розгляду картин, ...
Читати далi

Методика навчання дітей читанню М.Зайцева.

Автор – М.Зайцев. Суть технології. Російський психолог Микола Олександрович Зайцев розробив унікальну методику навчання читанню і лічби на основі оригінальних ...
Читати далi

Розвиваючі ігри Нікітіних: кубики, гра типа „Танграм”.

Автори — Борис Павлович і Олена Олексіївна Нікітіни, класики вітчизняної педагогіки та автори ряду розвиваючих ігор для дітей. Суть технології ...
Читати далi

Методика навчання дітей раннього віку Глена Домана.

Автор – Глен Доман. Суть технології. Глен Доман — американський лікар-нейрохірург, який займався розробкою системи реабілітації дітей з важкими порушеннями ...
Читати далi

Інноваційні технології в дошкільній освіті

Інноваційні педагогічні технології в сучасній дошкільній освіті — розвиток наукиі техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації, новітнім методамрозв‘язання освітніх ...
Читати далi

Спадщина Софії Русової

“Український дитячий садок” Автор – Русова С. Суть технології. Вченою обґрунтовано умови гармонійного виховання у ДНЗ: виховання повинно бути індивідуальним, ...
Читати далi

Педагогіка М. Монтессорі

“Будинок вільної дитини” Автор – Монтессорі М. Суть технології. Створення предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати свої природні ...
Читати далi
Добавьте к себе на страницу:
StudentBlog theme is brought to you by Quasargaming.com online slot games such as Plenty on twenty, Fruits and sevens and Columbus deluxe.